Jul 12, 2006

Hadiah Dari Kawan WMC / KMC

Aku punya teman tapi mesra ha...ha...ha.. aku dapat hadiah dari kawan WMC/KMC seronok tak terhingga, Aku cakap kat dia Cantikkkkkkk...... tapi dia kata tak cantik wahal bunga tu cantik dia buat sendiri lagi...... aku bawak balik aku dah gantung dan aku nak kita sama2 tengok cantik ke tidak...... jeng...jeng.....jeng...

Semalam 26 Julai 2006 aku dapat resepi dari kawan aku Lyn yang bagi aku hadiah di atas, Ayam masak kicap berempah, ni aku nak tunjuk kan gambar kat sape2 yang menatap blog aku tapi aku sebenarnya nak tunjuk kat Lyn.........Lyn ko tengok gambar akak masak ayam tu ye...he..he... soooodap....


3 comments:

A m m i said...

ayam masak kicap...mmg eden sukoooo..kalau time ghayo rumah makcik den slalu msk lauk tu..

bile nak update blog ni..dah jd tukun dah ni

A m m i said...

aku nak jugak hadiah...bile nak update blog ko ni kak seha??? kalau bertapa dah byk dah ilmu dapat ni..

khamsehar said...

Bukan tak update blog ni... tu hah kat opis asik tak boleh je...nak buek kek umah ado jo yang menganggu..