Apr 15, 2007

Hari Terakhir di ETSB

Hari ini 29hb December 2006 ialah hari terakhir aku di Syarikat Electro Technic Sdn. Bhd. yg mana genap ler 22 tahun aku bekerja di sini......berat juga hati aku nak meninggalkan office ni..tapi apakan daya aku tak mampu bertahan disini kerana syarikat aku bekerja mengalami masaalah kewangan.....sekiranya tempat tinggal aku dekat mungkin aku masih boleh bekerja disini tapi aku sekarang tinggal di Klang dimana terpaksa menanggung minyak kereta, tol dan parking.....kalau setakat apa yang aku dapat memang aku tak mampu untuk meneruskan pekerjaan aku disini...sayonara ETSB..........
Kek ini aku beli khas untuk Roy....sebab masa hari jadi dia aku janji nak buat kek coklat untuk dia tapi mixer aku rosak....jd sebelum aku berhenti kerja aku tunai kan janji ku walau pun beli......harap roy suka "happy belated day roy"...
Ini lah dia birthday boy Roy di samping Sheila, Ina dan Pakcik Isa
Ini gambar kenangan aku bersama secretary yg ketiga boss aku sejak aku kerja 22 di ETSB...masa aku mula kerja dia ni baru tadika...sekarang dia sama kerja ngan aku.
Bergambar kenangan dengan Roy....dia ni despatch kat opis ni tapi semua kerja dia boleh buat...dari kerja letrik sampai ker IT....dia juga ler selalu tolong aku bank-in duit ker....tolong pos kan barang ker....ayatkan ajer mesti lomah dia nih....tapi kalu tiba hari malas dia....mula ler semua org sakit hati dgn dia.....
Ini gambar kenangan dengan Ina, sheila ......
Ini ler 3 org wanita di dalam opis ini......sekarang ni tinggal 2 org tapi sorang lagi bersalin tinggal lah sorang secretary merangkap kerani, jurutaip, akaun, makcik cleaner agaknya kalu dia ni ada lesen motor mau dia jugak jadi despatch...he..he.. jgn mareee sheila...

Gambar kenangan dengan Kheri anak boss.....masa aku mula masuk kerja kat opis apak dia ni....dia baru darjah 5......tapi sekarang dia dah jadi boss aku....tapi dia baik menghormati aku walaupun aku ni kuli jer


Ini pulak gambar gurau senda dengan Menantu Boss Shidi namanya adik pemain keyboard kumpulan gersang acis......dia ni memang kelakau baik punya...

ok ler kalu ada masa aku edit lagi blog ni.....







0 comments: