Jun 26, 2008

Ambik Kad Kemajuan Sekolah

Hari ini 27hb Jun 2008 aku gi sekolah kebangsaan amik report card solehin ngan Syuhada...mula2 gi amik syuhada punya kad kemajuan....org pun tak ramai lagi...baru aku ngan sorang kakak tu....cikgu pun terang ler panjang lebor pasal syuhada...yg mana mata pelajaran sains nya gagal....dia kata soh syuhada score kat kertas 1...kat kertas 1 tu kalu salah setakat 2, 3 masih boleh lulus lagi....balik ni memang suh syuhada buat latihan sains tu...

yg ni report card syuhada

Kat Kelas Solehin pulak....tak ramai jugak org...cikgunya baru masuk...mula2 cikgu dia tanya aku kerja kat mana?? aku jawab ler dah 2 tahun tak kerja...pastu dia tanya..dulu kerja kat mana?? kerja kat damansara...Ooooo pastu akak cakap ler Solehin camner kat kelas...dia kata dari segi perangai kelakuan baik tak nakal...pastu dia cakap....Dlm kelas tu Solehin ler pelajar yang paling kemas...tu dia tanya solehin emak kerja ker??? hahaah kembang montot aku sekejap pastu akak tanya ler kat kelas solehin leh baca ke?? sebab kalu kat umah tu bila suh baca jer tak tau....cikgu cakap boleh ler baca 2 suku kata....dia kata takper pelan2

Ini report card solehin

0 comments: