Jun 4, 2008

Melawat Petrosains & Aquaria KLCC



Hari ini 4hb Jun 2008 aku bawak anak2 aku gi melawat ke Petrosains & Aquaria....mula nak gi Petrosains jer sebab dengornya masuk aquaria mahal ya amat....aku pun berpakat ler ngan Sarah...sarah pun amik cuti nak gi Petrosains....aku kalu takde sarah susah gak sebab mana tau sangat selok belok KLCC tu.... nak di jadikan cerita zu pun nak gi sekali lagi sebab semalam dia gi tak dapat masuk tiket dah abis...aduhh ler kesian dia....jadi dia bawak 3 org anaknya dan seorang kawan anaknya....yg aku pulak bawak sarah dan 3 org anak bersama seorang kawan anak aku....tiket dia ada package...2 org dewasa & 2 org kanak2 rege tiket dia RM24 manakala 1 org remaja rege tiket dia RM7... time masuk kitaorang kul 11.30 sebelum tu dok kat luar ler dulu sambil2 bergambar meh nak tunjuk sikit gambar sambil menunggu ngeh..ngeh..ngeh..


Dengan Solehin


aku, Zu & Sarah bersama 2 org kanak riang Solehin & Naufal





Eeeiii tak sabor nak masuk dlm hahahhaa




Entah aper ler yg aku cakap tak perasan lak





Menung Sekejap hehehehe




Zu tengah hanggin satu badan hahahha


Bila anak2 semua dah ada kita org pun mula ler berbaris nak masuk kawasan petrosains nak kena naik kenderaan cam helmet tu hahaha warna itam boleh muat 6 org...sementara berbaris tu sempat bergambar lagi hahahah solehin sampai tertonggeng2 nak main air....dia mana boleh dok diam...





Yang bawah ni gambar dalam kenderaan nak gi melawat petrosains...kenderaan tu berbentuk helmet jer...sempat lagi tu bergambar








Dah sampai keperkarangan Petrosains tu sempat lagi masuk dlm pondok kelajuan angin tu...hahahha siap tahan tudung takut tercabut... ini gambor dia...




















Tengah tunggu nak naik helikopter

Bergambar selepas turun dari Helikopter

Ini ler helikopter yg kitaorang naiki

Ini kat Plantar minyak bergambar ngan pekerja situ hahaha






0 comments: