Jul 13, 2008

Hari MInggu 13hb July 2008 Gi Kenduri Dr. Mariah

Semalam ahad aku n the gang gi kenduri Kahwin 2 org anak Dr Mariah...dia buat kat Dewan Raja Muda Musa, Komplek Kebudayaan & Belia, Negeri Selangor seksyen 7..... kebanyakkan yang bertugas merewang kat situ dtg dari Taman Setia ler taman aku...tapi aku datang sebagai tetamu heheheh...... ni sekitar jamuan tu...



















lepas kenduri tu aku & the gang gi rumah adik jiran aku kat seksyen 7 tu...huhhh lawa rumahnya.....memang cantik dan aku kagum ler tapi terlupa nak amik gambor hahahahha lepas tu akak gi rumah member forum aku Dr Noridah kat seksyen 6 lagi kagum aku ngan rumah dia...bangganya aku ada kawan yang memiliki rumah yang begitu cantik, besar dan tersergam indah huhhhhh kagum..kagum....tapi aku sempat amik gambar kat pintu masuk jer walau pun gambar nya parkinson tapi aku nak tepek gak nak bagi aen jeles sebab dia belum sempat amik gambar kat pintu masuk tu lagi hahahah

0 comments: