Aug 11, 2008

Balik Kg. Kati Kuala Kangsar 03/08/08

Tarikh 03/08/08 ada tarikh sepatutnya aku gi geder2 untuk Kelab DRA kat rumah Dr. Norida tapi aper kan daya kita merancang tuhan menentukan....subuh sabtu tu bapak aku call suh balik sebab dia sakit....sakitnya idak ler teruk sangat cuma sakit kaki yg tak membolehkan dia bergerak pantas dan dia rasa tak selesa tapi mungkin jugak dia nak aku balik untuk dia kongsikan kesakitan dia ngan aku lagi pun dah lama tak balik... balik pun singgah2 jer....ni cuti sekolah seminggu ni mungkin aku balik lagi ler nak kemas sikit2 rumah tu maklum ler raya pun dah dekat.... bila balik aritu tengok kaki bapak pun ok setelah aku sapu ngan minyak serai wangi...aku pun amik kesempatan gi dusun deroyan kat Intan Suraya dekat2 Empang Chendroh... nak tunjuk gambor sikit

gambor solehin

Kebun deroyan sebelah kiri jalan


kebun getah sebelah kanan jalan


kasut yg aku gunakan untuk kutip deroyan


Buah langsat


Buah Deroyan ada ler sikittt jadi ler...


kebun deroyan sessi lain



Solehin suh amik gambor

tengok ler muka solehin tu hahaha


Tengah kutip deroyan ngan luqman




Luqman ngan buah Deroyannya...


Biji Getah kalu tak tau ler...


Pucuk paku

0 comments: