Jul 9, 2006

Pergi FRIM - Rumah Pak Usu & Laila

Tanggal 8 Julai 2006 aku, Sarah & anak aku nak gi Wangsa Maju nak buat Logo T-Shirt tempat ni ialah tempat kawan kerja, kawan aku tu pulak aku kenal dekat WanitaMelayu.com dah kebetulan nak gi situ Sarah pun ajak aku gi FRIM kepong umah adik ipar dia, okey le sebab satu jalan je. Pagi tu balik dari Pasar aku siap masak2 dulu untuk tinggalkan kat hubby & 2 lagi anak aku. Tengah aku masak si suemazlan call aku yang dia takde kat kedai sampai petang sebab boss di suruh dia & yang lain pergi hotel kat KL ada meeting katanya, aku pun cam kecewa gak tapi takpe sebab aku dah janji ngan anak aku Si Solehin dan Syuhada aku pun cakap ngan Sarah kita gi Umah Pok Su je, tapi dalam perjalanan kerumah Pok Su kita orang pun pergi servey le kat mana opis si suemazlan ni, sekarang aku dah tahu kat mana opis dia nanti hari sabtu boleh le aku gi situ tak le sesat lagi. Pastu kita orang sambung perjalanan ke rumah Pok Su dekat umah Pok Su ada cam air terjun aku pun bawak anak2 aku dan anak Pok Su di mandi hasilnya adalah seperti berikut :



0 comments: